The last

duminică, 4 mai 2014 · Posted in

Am observat că în ultima vreme mă axez foarte mult pe filmele de scurtmetraj, cred că este una din cele mai bune metode pentru a capta privirea fără a plictisi, mai ales când subiectele abordate sunt probleme de zi cu zi sau glume menite să ne înveselească. Ne mai obligau la şcoală să vedem filme cu problemele elevilor la nivel mondial sau cu deciziile acestora în prag de examen final, însă exista o problemă, erau mult prea lungi şi plictisitoare, toţi adormeam şi nu înţelegeam nimic .. ce să mai zic de învăţat. Cred că dacă adoptau această metodă era mult mai bine, am fi fost cu toţii mai fericiţi! În altă ordine de idei, am să postez un filmuleţ care mie mi-a plăcut mult şi cred că merită văzut, nici prea lung, nici prea scurt .. perfect pentru cine are ochi să vadă şi urechi să audă. Vizionare plăcută!


[O creaţie Wong Fu Production]

10 Responses to “The last”

  1. Romantic. :)
    Ea, actuala, este toate celelalte la un loc dar, intr-o anumita masura, cel pe care il iubeste ea acum este "produsul" tuturor celor pe care le-a cunoscut inaintea ei. :)
    Valabul si in cazul ei, evident, cu toti fostii... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac foarte mult scurt metrajele, dar acesta este super!! si totodata foarte emotionant.... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincera sa fiu, rar mi se intampla sa mai am rabdarea necesara pentru a urmari vreun film, indiferent de tematica sau lungimea lui... Dar ador documentarele din care pot invata cate ceva... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si eu m-am plictisit de cele lungi, le prefer scurte ... filmele :)))) sa nu se inteleaga altceva! :D

      Ștergere
  4. Foarte tare, si tipul destul de dragut, ca fapt difers :-" . M-am gandit daca sa ma uit la el sau nu, am vazut ca eu cu coreen(japonezi, nu ii diferentiez, nu da:)) ) si cum ti-am spus intr-un comentariu anterior nu imi place limba lor:)) dar cand am vazut ca e in engleza am zis sa ma uit pana la final si chiar mi s-a parut extrem de profund

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant filmulțul. Și eu cred că sunt bune. CUm ar fi să îți spună cineva: tu ești prima, dar și ultima? :D
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.