Jurassic Park

luni, 5 mai 2014 · Posted in

Toată viaţa mea am fost topită după chestiile fantastico-sefeisto-extraterestro-scepţionale (da, eu l-am inventat) :D ... mi-au plăcut filmele cu dragoni, mi-au plăcut filmele cu dinozauri, îmi plac filmele 3D cu dragoni şi dinozauri :)))) ... ce pot să zic, big fan! De ce vă zic asta? De dragul conversaţiei ... glumeam :))) .. vă zic asta pentru a face o mică introducere filmuleţului ce îl voi posta şi pentru a vă da o explicaţie în cazul în care vă gândiţi: "De la ce s-a luat?!". Enjoy!




6 Responses to “Jurassic Park”

  1. eu faceam infarct si apoi ii dadeam in judecata :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) As vrea si eu sa fiu acolo:)) Ce? Am recunoscut ca am o minte sadica :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu :))) ... nu stiu sigur cum as reactiona (eu de obicei la astfel de faze incep a rade ... isteric)

      Ștergere
  3. Am vazut si eu filmuletele astea. Foarte funny, ce'i drept, dar ... horror! Panica generala :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru cine este prea ocupat sa se uite la capul t-rexului in miniatura, da :))) .. pentru cine are atentie distributiva, cred ca era mai mult funny decat scarry :D ... sau eu cel putin, de cate ori ma uit la filmulet nu-mi pot lua ochii de la picioarele celui costumat :)))))) .. parca, parca astept sa se impiedice :D

      Ștergere

Un produs Blogger.