Happy birthday baby

vineri, 9 mai 2014 · Posted in

Sătulă până peste cap de un playlist vechi de o lună, m-am decis să adun toată muzica şi să-i dau play, să las programul să aleagă în locul meu, să mă încânte cu ce are mai bun. Deşi până acum nu m-am plâns de melodiile venite la întâmplare, acum însă a nimerit la rând o melodie prin care îmi aduc aminte de o anumită perioadă din viaţa mea şi cu toate că nu s-a terminat bine, sentimentul de melancolie tot există.

Era un timp, acum vreo doi ani sau mai mult, cine mai ştie ... când socializam mult cu anumite persoane, unele bune, altele rele ... unele ciudate, altele normale .. era un amalgam greu de înlocuit. În unii credeam cu sfinţenie şi puteam să mă jur că mereu vom rămâne în legătură, indiferent de distanţă, de ocupaţie, de probleme, însă timpul şi acţiunile din momentul respectiv m-au făcut să văd cât de tare m-am înşelat. Erau oameni frumoşi, buni, ţineam la ei, mă distram cu ei dar cum orice lucru îşi găseşte un început, la fel suferă şi de un sfârşit. Ţin minte că am cunoscut pe cineva, o persoană care m-a făcut să cred că am mai câştigat un prieten în plus, că am cu cine să discut despre orice, râdeam de noi, râdeam de alţii sau cu alţii ... era ok ... până într-o zi când am simţit că totul se sfărâmă sub greutatea neîncrederii şi a vorbelor urâte. Eu mă pot comporta frumos, aşa am învăţat acasă, aşa m-am format, uneori trec cu vederea mult prea uşor anumite lucruri şi las de la mine pentru a fi bine, dar atunci când această problemă mă depăşeşte pe mine şi începe să-mi întunece prietenii, persoanele la care ţin, mă transform. Nu spun că atunci când cineva nu are dreptate îi ţin partea doar pentru că am sentimente pentru persoana respectivă, dar totuşi mă doare să văd când e atacată .. cu atât mai mult cu cât persoana care lansează atacul îşi lasă principiile la o parte şi începe să scoată ce e mai urât la suprafaţă. Eu dau dreptate acolo unde este cazul şi uneori mă gândesc că poate şi eu greşesc şi mi-aş dori ca cel de lângă mine să mă înţeleagă şi să îmi ierte ieşirile ... motiv pentru care încerc să împart şi capra (vinovatul) şi varza (victima) dar se pare că orgoliul şi răutatea din unii sunt mai puternice decât un simplu "hai să trecem peste". 

Deşi totul s-a întâmplat aşa cum s-a întâmplat şi deşi au fost momente rele, eu acum îmi aduc aminte de momentele frumoase şi nu le pot ignora ca şi cum nu ar exista. Cu toţii cred că vrem uneori să lăsăm în urmă trecutul şi să nu ne mai amintim de una de alta, însă există în această lume un ceva (o melodie, un sunet, un cuvânt, un nume etc) ce ne leagă mereu de anumite etape din viaţa noastră. Acel ceva al meu este următoarea melodie, o melodie ce odată a fost o dedicaţie frumoasă mai apoi umbrită de răutate. Tin minte că această melodie a avut şi un clip special făcut pentru mine, bazat pe plăcerile mele ... frumos, nu pot spune nu, cu atât mai mult cu cât am crezut că atunci dedicaţia a venit din suflet. Încă mă face să zâmbesc. Poate dacă îl găsesc am să îl postez să vedeţi şi voi de ce am rămas cu această amintire ca fiind una frumoasă, dar pana atunci va las sa va delectati cu melodia.


"So have a happy birthday baby may all your dreams come true, the way mine have with you, this special day i'd like to say i wish you every happiness, i hope your feelin fine, now you have a real good time and i wish you happy birthday baby mine.
Wear your red dress tonight and we'll dine by candlelight while the band plays those great golden oldies. i'll take you to a show and when its time to go i'll tell the cab to drive us home real slow."

3 Responses to “Happy birthday baby”

  1. Se intampla des ca oamenii sa se insele in privinta celorlalti. Plus ca fiecare dintre noi se schimba pe parcursul vietii... Faptul ca alegi sa iti amintesti doar ce a fost frumos poate fi salvarea. Nu are sens sa ne amaram sufletul gandindu-ne cum am fost dezamagiti de diverse persoane ce si-au avut candva locul in viata noastra.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant articolul. Parerea mea este ca indiferent daca un lucru s-a terminat prost, sau nu asa cum credeai tu, mereu iti vei aduce aminte de partea placuta a acelui lucri, fapt, actiune etc...

    RăspundețiȘtergere
  3. Uneori se intampla sa descoperim ca persoanele nu sunt chiar ceea ce credeam noi ca sunt, si asta doare, oricat de tare ai vrea sa pari, doare. Melodia este tara draguta, sper sa ne arati si filmuletul :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.