Este frumos, este al meu!

marți, 13 mai 2014 · Posted in

Ştiu ... iubirea este dificilă. Ştiu ... o relaţie este greu de menţinut. Ştiu .. gelozia poate fi o poamă acră iar neîncrederea poate duce la lucruri urâte, cuvinte grele şi amintiri dureroase, dar totuşi când stai şi te gândeşti ... toate aceste "probleme" merită atât de multă atenţie din partea noastră şi noi la rândul nostru merităm să ne lăsăm transformaţi de astfel de piedici? Mă uitam la unele fete din ziua de azi cum îşi pot schimba viaţa în numele fricii şi strică poate cel mai frumos sentiment de care au parte. Din punctul meu de vedere sunt 3 lucruri pe care nu trebuie niciodată să le faci într-o relaţie, 3 foarte, foarte, foarte proaste obiceiuri pe care trebuie să le înlăturăm din comportament, din viaţa noastră şi mai ales dintr-o relaţie de la care se aşteaptă ca durata de viaţă să-i fie ... veşnică!

1. NU îl închide în casă!

Sursă

Dacă sunteţi la început (nu neapărat) şi sunteţi amândoi de acord să vă închideţi în casă din diverse motive intime, sexuale etc. etc. (înţelegeţi voi ideea) nu aveţi decât, adică bravo vouă, faceţi pe iepurii până leşinaţi şi apoi o puteţi lua de la capăt dar niciodată, NICIODATĂ nu îl închide în casă pe motivul că "ţi-l fură alta". Eu una nu mă pot împăca cu această idee, mi se pare greu pentru o femeie să depună atât efort să îl ferească de privirile potenţialelor "doritoare", şi mai îngrozitor pentru un bărbat să fie închis în cuşcă ... şi cu leoaica lângă! Clar nu va avea un sfârşit dorit toată această tevatură.


2. NU îl neglija şi NU îţi bate joc de el!

Sursă

Nu am înţeles niciodată de ce unele femei încearcă din răsputeri să îşi transforme partenerii în nişte ...maimuţoi! Mi-am adus aminte de cineva care zicea că metoda perfectă de a ţine pe cineva lângă tine este de a îl transforma în coşmarul femeilor :)))) ... ştiu, nu e de râs dar eu nu mă pot abţine (acum în capul meu am sunat ca reclama de la Oreo). Eu nu cred că această variantă este bună, faptul că îl transformi într-un boschetar neîngrijit, într-un porc incurabil şi fără maniere ... no way! Eu cred că un bărbat pentru care nutrim sentimente ar trebui să arate perfect, impecabil! Cred că cea mai bună metodă de a ne arăta dragostea este prin grijă. Să fie mereu îmbrăcat frumos, aranjat, curat, să fie şi el mulţumit de cum arată (important!!!!!) şi toate femeile, dar absolut toate să îl admire! Ce? Există posibilitatea să ne întoarcem la numărul unu? Nu cred, adică eu nu mi-aş face probleme din cauza asta şi vă voi explica la numărul 3 de ce! Bunica mea mereu îmi spunea că îl ţinea pe bunicu` (Dumnezeu să-l ierte!) ca în puf! Mereu aranjat, curat, frumos ca un manechin şi de multe ori avea parte de "e prea frumos, o să se uite femeile după el", "e prea aranjat, nu ţi-e frică?" ... "Nu!". Înţelegeţi ce vreau să spun? :)) ... cred că la mine e ceva din familie că şi mama e la fel, mereu s-a îngrijit ca tata să fie cel mai frumos şi cam aşa m-am format şi eu. Ce este oare mai important ... să ai grijă de cel de lângă tine şi să îl porţi frumos sau să îl aduci în aşa stare încât să nu se mai uite nimeni la el şi într-un final nici tu? Mai comic este că nu-i doar o problemă feminină, şi unii bărbaţi fac la fel, eu chiar am auzit pe cineva care a zis aşa: "Vreau ca prietena mea să fie urâtă şi eventual să se îngraşe ca să nu se mai uite nimeni la ea, doar eu!" ...recunosc, am avut un şoc dar deh .. tare am eu impresia că nu este singurul! :)))))


3. NU fi geloasă!

Sursă

Gelozia .. scârboasă bubă! Nu zic că nu e bine să existe puţină gelozie, să îi arăţi celui de lângă tine că ţii la el şi să îl faci să se simtă iubit dar hai să nu exagerăm! Orice bărbat (aşa cum orice femeie) are nevoie de libertatea lui (ei), are nevoie de o seară, două trei cu prietenii, la un meci, la o bere, la un grătar, la o băută! Aşa cum noi vrem şi ne luăm libertatea de a ieşi "ca între fete" ei de ce să nu o facă? Cât despre nebunia asta cu 100 de mesaje de când a ieşit pe uşă până a ajuns în parcare nu îşi are rostul, părerea mea, zic! Eu mereu am fost pe principiul "Spune-mi tot ce ai pe suflet!" ... Crezi că vrei pe altcineva? Îţi place altcineva? Vrei să încerci altceva? Te-ai săturat? Vrei o pauză? Ok! ... "Spune-mi!" ... cea mai uşoară metodă prin care cineva se poate despărţi în condiţii bune fără drame, fără certuri şi cu fruntea sus. Adică eu aşa aş prefera şi mă aştept ca cel care ţine la mine cu adevărat să fie sincer şi să zică! În primul rând pentru că şi eu ca şi orice alt om de pe acest pământ, am respect faţă de mine şi o doză şi ceva de orgoliu! Mai ştiu că era o vorbă: "ce e al tău e pus deoparte" şi nu are rost să ne chinuim cu ceva ce nu există sau e al altuia când viaţa asta este prea scurtă pentru a pierde timpul cu lucruri inutile. Nu zic că trebuie să fii de piatră, normal că doare când se termină dar gelozia şi agonia prelungită nu omoară durerea, omoară doar respectul de sine şi amintirile frumoase!

8 Responses to “Este frumos, este al meu!”

  1. am observat un lucru la foarte multe femei si anume : dupa ce incep o relatie incep si "modelarea" celui ales, transformarea lui in ceea ce reprezinta idealul lor de barbat...mereu m-am intrebat, daca s-au indragostit de un barbat s-au indrgostit pentru ca era asa si nu altfel, atunci, de ce sa-l transforme?
    cat depre cele 3 "greseli", o sa rezum, nimeni nu apartine nimanui si orice limitare intr-o relatie nu face decat ca acea relatie sa fie nefericita...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cu schimbarea radicala nu o aprob nici eu, dar daca prin schimbare e ceva de bine pentru celalalt atunci nu am nimic impotriva! Atat timp cat nu se distruge granita dintre "a face ceva bun" si "obsesie" e ok :)) ..

      Ștergere
  2. Ehe, comunicarea....!!! Este cea mai simplă cale dar cea mai nefolosită! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, din acest motiv (80%) am transformat comunicarea in poezie (m-am gandit ca daca nu ma fac inteleasa asa, am sa zic ce am de zis in versuri .. dar asta doar pe plan personal), recunosc ca ai si tu o vina (20%) ... de cand cu inspiratia ta, a venit si a mea :))) .. Eminescu, stii tu! :D

      Ștergere
  3. Foarte educativ articolul :D
    Will share!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cineva a scris mai sus, "comunicarea"! Are mare dreptate...
    Este greu sa întretii o relatie daca nu exisista comunicare si desigur..... multa, multa dragoste si întelegere! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu daca sa spun ca sunt de acord sau nu cu ce ai spus :)) Adica da, sunt de acord cu faptul ca nu trebuie inchis in casa, nu e animal sa-l inchizi si sa-i dai drumu cand ai chef, clar trebuie sa fie aranjat si nu, nu trebuie schimbat, pentru ca atunci cand ai inceput sa-l placi era fix asa, accepta asta in continuare, ca era bine inainte sa apari tu, nu are nevoie de nimeni sa-l schimbe, iar despre gelozie recunosc ca o oarecare doza mi se pare ok pentru ca arata ca persoanei repsective ii pasa. Iar mesajele...ei bine eu sunt genul de persoana care vorbeste foarte mult prin mesaje asa ca :))

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.