Bucket list ...

sâmbătă, 17 mai 2014 · Posted in

Pentru că suntem doar oameni şi nimic din ceea ce ne rezervă viitorul nu putem afla, eu zic (nu prea o fac, dar o zic) că trebuie să trăim fiecare secundă la maxim. Am tot văzut pe ici pe colo lucruri pe care oamenii le fac, le trăiesc, le simt. Mă gândeam că totuşi e bine să-ţi pui în ordine nişte dorinţe şi mai apoi în funcţie de timpul liber şi condiţii să le "atingi", să spui mulţumit: "Am mai bifat una!". Pentru mine este destul de dificil să-mi fac o listă cu locurile unde mi-aş dori să ajung în această viaţă, dar voi începe cu cele mai uşor de realizat. Un prim loc unde mi-aş dori să ajung ar fi un bâlci, dar nu acel fel de bâlci cu iz românesc, un bâlci demn de filme :D ... un loc ca în filme, un tărâm magic unde distracţia atinge cota maximă şi are de toate. Mi-ar place ca un astfel de bâlci să cuprindă: tombolă, jocuri, întreceri, magazine de unde poţi închiria costume medievale şi nu doar, circ, reprezentaţii fel de fel, jocuri de artificii, camera oglinzilor, tunelul groazei, lanţuri, maşinuţe, locuri unde poţi servi masa sau achiziţiona tot felul de produse specifice unui astfel de loc: mere caramelizate, porumb fiert, vată de zahăr pe băţ, turtă dulce, bere, bomboane ... cozonac secuiesc :D ... înţelegeţi voi unde bat! Mi-aş mai dori şi un trenuleţ :D ... şi un montagne russe, piste pentru maşini, fel şi fel de aparate ce stimulează adrenalina etc. Cam acolo mi-aş dori să ajung, într-un spaţiu care să cuprindă toate astea şi mai mult, mult mai mult, să simt că am fost într-un bâlci adevărat şi nu într-o falsă închipuire, umbra a ceea ce reprezintă toată această distracţie!


Sursă

Sursă

Sursă

Sursă

Sursă

Sursă

Sursă

Sursă

Sursă

Sursă

Ştiu că e greu să găsim un loc care are tot ce înseamnă distracţie şi probabil cea mai apropiată formă a ceea ce îmi doresc este Disneyland-ul (sper să ajung şi pe acolo, chiar dacă la 80 de ani :))) ... dar de ajuns am să ajung). La noi sunt luate în bătaie de joc astfel de spaţii dar chiar şi aşa am avut şi aici parte de distracţie, cred că mai mult a contat compania decât ceea ce am văzut/încercat, cu prietenii alături cred că orice este mai frumos decât pare iar ceea ce este cu adevărat frumos se transforma nesimţit în ceva magnific, ireal!

4 Responses to “Bucket list ...”

  1. Au existat astfel de locuri şi la noi chiar înainte de 1990. Ce-mi vine în minte acum este parcul de distracţii din Constanţa în acea perioadă. Avea cam tot ce spui tu în articol, evident la nivelul acelor ani. Din păcate acum a devenit doar un fel de talcioc scump.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioi merele alea îmi lasă gura apă! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti mai recomand Efteling!
    http://www.efteling.co.uk/?l=14645&_ga=1.164226431.1707671522.1400859128
    Este adevarat ca este in Olanda nu in Franta! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, un asa parc de distractii / balci mi-ar placea sa avem in oras. Prin 1988 am fost la Bucuresti intr-un parc si aveau de toate! Bine, nu erau asa de stralucitoare culorile dar am tras cu "pusca" in ratoi, m-am dat in "tagada", in carusel, in montagne russe si altele. Am mancat mere coapte, caramelizate, vata de zahar pe bat... Dar e drept, nu erau nici costume pe care sa le putem inchiria. Pe scurt: a fost frumos si mai vreau! :)
    Minunat saptamana sa o petreci!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.