Don't worry, be happy!

vineri, 28 decembrie 2012 · Posted in

 
Se pare că sărbătorile au venit pentru mine cu mici schimbări. Unele mai bune, altele mai rele ... altele pe blog. Știu că am absentat cam mult și acum apar așa deodată cu schimbări. Nu mă întrebați vă rog de unde mi-au venit aceste idei pentru ca nu sunt sigură că aș avea un răspuns. Pentru început simt nevoia să renunț la leapșă ... nu mi-a făcut nimic, nu am visat noaptea nimic legat de ea dar pur și simplu nu mă mai simt legată de acest joc. Da știu, sunt ciudată :))) ... mi s-a mai zis dar nu a avut efect asupra mea.

Cred că am unul din acele ”momente” când nimic nu mă mai mulțumește, când simt nevoia de o schimbare enormă. Mă învârt și mă întorc când în stânga, când în dreapta, privesc înainte și nu văd nimic, privesc înapoi și e la fel. Nu vă speriați, nu e depresie :)) e doar plictiseală. Parcă aș schimba decorul cu totul, măcar pentru un weekend. 
Stăteam și mă gândeam ... o fi rutina? 
Nici măcar nu este vorba de rutină!
O fi iarna de afară deși nu cred. 
Poate noul an ce vine ... 2013? 
Nu cred, nu sunt superstițioasă!

Atunci ce este? Simt că vreau ceva și totuși nu vreau. Aș face ceva și totuși nu aș face. Aș pleca dar știu că la jumătatea drumului mă voi întreba dacă am procedat corect. Aș suna pe X și pe Y să-i întreb ce fac și totuși nu aș face asta. Mi-am dorit mult să văd un film ... i-am dat play, m-am așezat comod, m-am uitat la el cam 3 minute și apoi l-am închis. Am zis că mă culc, m-am așezat în pat, m-am foit de câteva ori și m-am ”trezit”.

Am zis că ies ... m-am îmbrăcat, m-am aranjat și am pășit dincolo de ușă .. m-am uitat în față și am văzut pe scări vecina de palier, cu o cană de cafea și o țigară în mână, îmi zâmbea ascuns și zicea ceva ... nu mă întrebați ce, nu am auzit nimic. Am dat din cap, am zâmbit și am trecut mai departe. Coborând scările simțeam gradele de afară și cu toate astea gândul meu îmi zbura într-un singur loc ... la țigara ce o văzusem mai devreme. Am zis că mă duc la magazin și-mi iau și eu un pachet ... o țigară după doi ani, nu-i mare scofală. Înainte să ajung la magazin, întâmplarea (sau nu) a făcut să mă întâlnesc cu un prieten/vecin și să pierd un ceas la vorbă. Când m-am întors înapoi în casă, am realizat că nu-mi luasem țigări și atunci m-am decis să împrumut de la fratele meu. Când am ajuns în fața pachetului, primul meu gând ca o reacție instant, a fost ”Nieh!” ... m-am întors și am plecat.

Noaptea ... noaptea a fost de coșmar! E greu să nu ai somn în miez de noapte și să nu-ți găsești locul nicăieri, să bați perna cu ciudă ca nu se așează cum vrei sau să te uiți prin televizor deoarece ceva interesant nu este. 
Muzică? La fel de obositoare ... aceleași melodii mereu și mereu și mereu ... mă aduc la disperare.

Să deschid calculatorul? Da ... îl deschid, intru pe internet și pică curentul ... mă enervez, închid calculatorul, mă așez în pat ... vine curentul. Simțeam că încep să mă agit și atunci a început să răsune puternic în capul meu ”dont worry, be happy” ... ultima melodie ascultată, înainte să mi se închidă violent calculatorul. Cred că am stat cam o oră cu acea melodie și cu gândurile mele înainte să adorm ... dar din păcate nu pentru mult timp ... se făcuse imediat dimineață și așa cum se obișnuiește. undeva pe la 6 jumătate, 7 ... la mine în casă se aude clinchetul ibricului de cafea. 
Mai dormi dacă poți!

E atât de obositor când o zi amărâtă trece cu greutatea unui an și a-2a zi o ia de la capăt și iar și iar ... cred că am aflat de fapt ce mă deranjează. Vacanța! Oare așa se simt și cei care ies la pensie după o viață întreagă de muncă?

Oare de ce simțim uneori cu atâta disperare nevoia de a munci?

47 Responses to “Don't worry, be happy!”

  1. Dragă Ioana, eu îți doresc în noul an sănătate, împliniri, calm și liniște, să ai spor la toate, să iubești și să fii iubită! Îmbrățișări! An Nou cu bucurii!
    http://www.youtube.com/watch?v=3Uo0JAUWijM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel Mirela, fie ca anul 2013 sa va aduca si voua multa fericire, implinire, note mari la examenul de final si multa sanatate, bani si toate cele :D ... La multi ani!

      Ștergere
  2. :)))) am trecut prin faza asta la sfarsitul toamnei si mi-a trecut odata cu prima ninsoare!:) si asta doar cu gandul la bucuria Sarbatorilor! si a faptului ca iarna e frumoasa daca stii sa te rasfati cu darurile ei!:)
    nu mai analiza atata staril, traieste experienta asa cum e si profita de vacanta asta pe care organismul si-a luat-o acum! cu cat stai sa analizezi cu ata te afunzi mai tare, e denul de experienta care trebuie traita pana trece de la sine!
    http://viseazacatpotidemult.blogspot.ro/2012/12/wishing-all-this.html
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai sti de cate ori am auzit asta cu "lasa gandurile, nu le mai despica in 4 ... taci acolo!!!!" :))))) ... pacat insa ca nu-mi iese, ba chiar as putea zice ca ar fi un semn de ingrijorare daca nu as gandi asa de mult :)))) ... m-as declara bolnava!

      Ștergere
  3. Pauzele lungi si dese cheia marilor succese [-( te obisnuiesti :) La multi ani si 2013 sa vina cu tot ce iti doresti:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate că e o parte din noi.
    Nu îți fă griji, toată lumea are stă de felul acesta. Cineva spune că de noi depinde dacă suntem fericiți sau nu. Uneori mă gîndesc că are dreptate, dar e greu de pus în practică.
    Te îmbrățișez cu drag și mă bucur că te-am auzit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de noi si depinde de ce alegem pentru a avea fericirea. Cum ziceam mai jos, eu sunt fericita atat timp cat cei din jurul meu sunt fericiti si cand nu e asa fac pe dracu`n patru sa fie cum trebuie! :D :)))

      Ștergere
  5. Hai, fii optimista!!!
    Nu iti pot spune cum, dar crede-ma, functioneaza!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar sunt, doar ca uneori gandesc cam mult. Stii? Am fost acuzata foarte des de faptul ca am nebuna manie sa despic firul in `nspe :)))) ... dar crede-ma, daca nici eu nu mai sunt optimista (desi mereu laud pesimismul) atunci cine? :D

      Ștergere
  6. Munca, cel putin pentru mine, acopera gura sparta a singuratatii!
    Cit despre zile de astea lungi, ele vin fie la inceput, fie la sfarsit de an!
    Nici eu nu am fost asa activa pe blog saptamina asta!
    Deci : don‘t worry, be happy! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu niciodata nu reusesc sa ma ingrijorez atat de tare incat sa cad in depresie, sunt genul de persoana care accepta provocarile cu "o sa fie bine si la vara cald", plus ca eu mereu zambesc ... deci pentru mine e un continuu "be happy" :))))

      Ștergere
  7. Off...eu sunt tot intr-o vacanta de sase luni. Sigur, pe acasa am multe de facut...dar totusi, fara job am cam mult timp liber,mai ales acum,iarna (mai putin de vre 10 zile cand mereu a fost ceva de facut. Dar cu tot timpul meu liber inca nu mi s-a intamplat sa fiu atat de nehotarata :)
    Incepusem sa zambesc citind...cand mi-am dat seama ca tu vorbesti destul de serios in articol. Chiar nu-ti gasesti rostul :) Lasa ca acusica se termina vacanta!
    Te pup!
    Un An Nou fericit iti urez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) dar crezi tu ca am putut sta linista? Mi-au mai venit fel si fel de idei si am reusit sa ma ocup atat de tare incat nici timp de blog n-am mai avut. Nici in ultima perioada nu am avut, recunosc, dar acum a fost cu varf si indesat. Pe langa casa mereu este ceva de facut, stiu si eu cum e, am crescut la casa si mereu ma plangeam ca nu am timp de joaca :)))) ... un an nou fericit si tie draga Elly!

      Ștergere
  8. eu inca nu simt nevoia de munca,mi-e bine in vacanta :))
    cred ca iesitul la pensie e dureros...te simti scos din circuit...
    mi-as dori sa ma insel...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) nu stiu, mai am destul pana sa ajung acolo dar undeva in viitor va trebui sa incerc si acest sentiment.

      Ștergere
  9. Ieri incepusem sa scriu un articol aproape identic. Eram intr-o pasa proasta, nu imi convenea nimic, nu ma multumea nimic, nu stiam ce vreau. Ajunsa la sfarsit, mi-am dat seama ca suna usor depresiv si ca nimeni nu are chef de asemenea ganduri la sfarsit de an. L-am sters si am scris despre basca mea din par de oaie. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) mi-a placut articolul cu basca. Se pare ca sarbatorile au venit cu un amalgam de sentimente confuze pentru toata lumea, dar incet incet au disparut.

      Ștergere
  10. Ceea ce ai descoperit tu este faptul că ţi-e greu să stai cu tine însăţi, fără să vrei altceva sau să te plictiseşti...
    Nevoia disperată de a... vine dintr-un gol interior.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No way :"> ma cunosc destul de bine si pot sa-ti zic ca nu e asta motivul :))) ... asa sunt eu pur si simplu. Uneori simt ca am prea multa energie si simt ca trebuie sa o elimin. Nici in zilele pe care mi le impun pentru odihna nu pot sta linistita :))) ... mereu imi gasesc ceva de facut. Gol interior ... nu cred ca se poate pune problema, nu sunt genul de persoana narcisista care traieste doar pentru ea, simtind intr-un mod constant nevoia de a se multumi sau de a se plange fata de ceilalti ... eu traiesc pentru altii si o zic cu sinceritate, imi place sa vad fericirea altora iar daca ii pot ajuta, de ce nu?

      Ștergere
  11. muzia mea preferata :)
    un an nou fericit !

    RăspundețiȘtergere
  12. Vacanta, sarbatorile tind sa aiba o astfel de influenta asupra noastra.Nici eu nu am fost in apele mele nivi de Craciun si nici de Revelion, asa ca te inteleg perfect.

    Totusi..

    La multi ani!!!

    Iti doresc ca Noul An sa iti aduca sanatate, multe bucurii, noroc in tot ceea ce ai de gand sa faci .
    Si desi Anul care tocmai vine are in componenta sa un “13”, sa speram ca va fi plin de noroc si impliniri!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. La mulţi ani, dragă Ochiverzi! Sa ai parte de un an bogat in aspiratii, cu sănătate deplină, cu bucurii mărunte, dar însemnate, cu emoţii sincere şi din suflet, alături de cei dragi ţie şi cu tot ceea ce-ţi mai doreşti...
    Referitor la postarea ta, pot spune că, cunosc sentimentul... L-am exersat şi eu!:) Cred că suntem setaţi să muncim şi să ne cufundăm în rutina călduţă, cu iluzia că facem ceea ce trebuie, iar când trebuie să ne odihnim, ne simţim vinovaţi. Si pot confirma că cei care ies la pensie după o viaţă de muncă, se simt mult mai neputincioşi şi dezamăgiţi. (părinţii mei s-au trezit dimineaţa pregătiţi să plece la serviciu, mult timp după ce au ieşit la pensie, dar în cele din urmă au realizat că îşi pot face singuri programul...) Important este, cred eu, să ne găsim preocupările potrivite şi să ne mai gândim şi la noi din când în când. Numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani, Lolita! si fie ca tot ce mi-ai dorit sa ti se implineasca si tie. La mine nu cred ca are loc sentimentul de vinovatie, cam de mica m-am invatat cu ideea ca nu datorez nimic la nimeni si tot ce fac, fac din placere, din devotament fata de anumite lucruri si dragoste pentru anumite persoane. Dar pur si simplu, asa cum a zis si Diana, nu putem sta .. sunt momente in care ne simtit incarcati la maxim si ar fi pacat sa irosim momentul. Eu incerc pe cat posibil sa-mi gasesc preocupari potrivite, uneori dau si in cealalta extrema dar nu am ajuns sa-mi para rau, cel putin nu pana acuma. Numai bine si tie si o zi cat mai frumoasa!

      Ștergere
  14. Hm... Abia acum, in noul an, am ajuns aici, la tine - si tu nu esti! :)

    Citind aveam senzatia ca descrii unele zile pe care le parcurg si eu... Doar unele! Rar se intampla, dar se intampla... si nu din cauza de vacanta! Mie imi place sa pot face ce vreau, cand vreau, daca vreau si unde vreau! Sau sa aleg sa stau pur si simplu! Sigur ca nu pot sta, pur si simplu! :) Mereu gasesc ceva de facut si mereu am senzatia ca cineva - sau ceva - imi fura timpul! Cand dorm am senzatia ca imi fur singura timpul! :)

    Hm... :) Nu simt deloc o nevoie disperata de a munci! Dar, pur si simplu nu pot sa stau! (Si) din acest motiv un caine e ideal! Uneori ajungi sa-ti doresti... vacanta de la plimbat cainele! Cu disperare! Dar rar, foarte rar! Dar dupa o zi plina, sa nu duci cainele la plimbare pare o vacanta in paradis - mai ales daca afara ploua, sau e ger si gheata pe jos ca oglinda!

    Un an minunat iti doresc, OchiiVerzi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e si o parte din noi care se zbate intr-o continua lupta cu sistemul :)) ... am intalnit multe persoane asemeni tie, persoane care cauta neincetat libertatea dar care din pacate trebuie sa se "supuna" unor reguli, aici intervenind rutina, serviciul, facultatea etc. Disperarea in ceea ce priveste munca ... nici chiar asa, daca asta ati inteles nu m-am exprimat destul de bine ... era mai bine sa zic ca nici eu nu pot sta! Mereu simt nevoia sa fac ceva dar m-am referit la ideea de "a munci" ... ca la urma urmei totul e o munca, pana si placerea se confunda uneori cu ea. Caine ... da, abia astept sa-mi iau si eu! Se apropie si ziua aia, simt :)))) ... un an minunat si tie Diana si multumesc de vizita :*

      Ștergere
  15. ”dont worry, be happy” :))
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  16. Hellooo! Aici Pamantul! Ma aude cineva? Azi esti sarbatorita! Cel putin asa am dedus din unele adresari - ale altora - catre tine! Chiar daca ma insel, nu conteaza! Mai bine sa ma insel decat sa ratez ocazia! :) Asadar!!!!
    Sanatate iti doresc! Mult noroc, armonie si belsug! Succese si spor in toate cele bune! Fie sa intalnesti in viata oameni buni si foarte buni! Calea lina sa iti fie! Sa fii iubita! Sa fii fericita!
    Numai bine, Ioana!

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani de ziua numelui, draga Ioana! Sanatate, bucurii si cat mai multe realizari. Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Elly :*:*:* si cum nu am reusit sa ajung pe aici decat acum, "La multi ani!" si un an nou superb! :*

      Ștergere
  18. La multi ani pentru Noul An!

    Plictisul si oboseala sunt molipsitoare. Deh, ce sa faci?
    Cel mai bine este sa nu spui nimanui :) Mai dai si idei altora de articole :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) se pare ca nu a fost nevoie ... s-au gandit si altii la ele pana sa vin eu cu postarea.

      Ștergere
  19. Schimbar, schimbari, dar cand revii la scris? :P

    RăspundețiȘtergere
  20. Bună dimineața! Mi-am permis să te nominalizez la o așa zisă leapșă și sper ca petulanța să îmi fie privită cu blândețe. Ai aici mai multe date http://samewhiteblue.wordpress.com/2013/02/13/discover-new-blogs/. Țin să îți mulțumesc și aștept răspunsul tău cu mult drag. O zi edenică!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca m-ai ales si pe mine pentru a participa la aceasta leapsa dar din pacate am renuntat la acest joc. Sper sa nu te superi.

      Ștergere
  21. Multumesc. Am sa trec pe la tine sa-ti vad si eu "casuta"! Un an nou fericit si tie! :D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.