Happy weekend - Editia 36

sâmbătă, 24 noiembrie 2012 · Posted in

Dacă este weekend, atunci este


M-am trezit de dimineaţă cu un gând nebun şi cu stralucire-n privire. Nu ştiu ce am visat, nu ştiu de la ce m-am luat dar mi-a venit o idee pe care anul ăsta am de gând să o pun în practică. Un om de zăpadă. Ce mult a trecut de atunci, eram copil ... cred că undeva prin generală. Ce vremuri. Ştiu, încă este devreme, afară nici măcar nu ninge dar eu mă pregătesc conştiincios de un om frumos (Frosty Man). În altă ordine de idei, voi abera puţin, doar mă ştiţi, şi ca închipuita povestioară să meargă ca unsă, va fi însoţită de o melodie.


Eu zic că se potriveşte, so ... play it! :D

După cum vedeţi în această imagine, la fel ca şi noi, oamenii de zăpadă îşi dau întâlnire de sărbători. Familia lui Frosty tocmai ce a sosit cu primul tren de la Polul Nord ... curios cum îi cuprinde dorul doar în perioada cadourilor ... nu?

Din urmă, încâlcită şi plină de emoţie, strigă după ei, juna familiei. Pentru prima dată la oraş, ochii îi fug după băieţi şi haine ... se vede, nu?

Din păcate nici măcar la oraş, liniştea şi uimirea nu o pot învălui neîncetat. Printre picioarele ei se încurcă şi pitica familiei, Pinky Smile ... ea a mai fost la oraş şi de asta joaca este tot cea care primează, indiferent de locaţie.

În drum spre unchiul Frosty, i s-au afişat imagini şi oameni de neuitat, surprinzători, ciudaţi. Unul din ei probabil a lucrat la circ şi a rămas aşa .... înţepenit!

Privirea i-a mai fost furată de către cineva. Doi tineri, pe stradă ... îşi lustruiau pantofii. Ce drăguţ din partea lor! :D

Alţii îl petreceau pe Mosul` chiar înainte ca acesta să ajungă!

Doi îndrăgostiţi de peste stradă făceau grătar şi se bronzau. Nu ar fi dat şi ei o cănită de vin fiert! Probabil sunt însuraţi de ceva vreme ... se înţelege atitudinea, fiecare pentru el!

Doi copii îşi împărtăşeau chestii ... secrete, păreri, sânge ... ce frumos!

Un domn de zăpadă, încerca disperat să se urce în copac ... mă întreb de ce, oare era urmărit de poliţie sau de ... un căţel?

Aproape de casa unchiului Frosty, am întâlnit un bunicuţ tare drăguţ, care trăia un moment de fericire alături de animăluţul lui de companie ...Domnul Nuts`! :D

În concluzie: toţi sunt cuprinşi de emoţia şi spiritul sărbătorilor ... dar fiecare îl aşteaptă pe Moşu` aşa cum ştie mai bine! O zi frumoasă!
 
Acest joc a inceput la Elly, acolo unde gasiti si detalii de participare.

17 Responses to “Happy weekend - Editia 36”

  1. Simpatica postare!
    Mi-a placut giumbuslucarul om de zapada care a ramas cu capul in jos! :)
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie dar cred ca i-a luat un pic sa-l faca! :D
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Frumoase imagini.
    M-a impresionat aia cu lustruitul pantofilor, :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))
    Buna dimineata!
    Impresionanta colectie de oameni de zapada si altele! Nu m-as fi gandit niciodata sa fac asemenea...chestii din zapada. Dupa cum se vede, iarna oamenii sunt foarte inspirati :))
    M-a pufnit rasul cand i-am vazut pe cei doi facand plaja.
    Happy Weekend, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer? Nici eu :)) ... da poate incerc anul asta. O zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Aia cu lustruitul sunt grozavii.....
    Cred ca au vazut cand erau mici "Lustragiul!". :)))
    Happy Weekend sa ai draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))))) da poi ... aia mica nu stie prostii! :))
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  5. :))))) dar cat de tari sunt pozele! si comentariile binenteles! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ție ți-e dor de zăpadă, de bulgări și oameni de zăpadă! De fapt, cred că tuturor ne e dor de partea veselă și plină de strălucire a iernii!
    Frumoasă colecție ai adunat aici!
    Happy Weekend, dragă Ioana și te rog să te gândești, pentru povestea de peste două săptămâni, la o temă frumoasă și...cât mai de sezon, dacă se poate. Se apropie Crăciunul! Eu te las pe tine să găsești ceva frumos, știind că ești o iubitoare de iarnă.
    O seară minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le ador si ma simt ca in apele mele cand vine iarna. Aleg, aleg, cum nu? Mai ales ca e vorba de o tema de sezon! :D
      Duminica frumoasa!

      Ștergere
  7. Ha,ha!!Amuzante imagini!!
    Weekend placut iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. "Isi lustruiau pantofii" =)) foarte interesanta ideea ta de postare:-? mi'ai facut pofta de un om de zapada si clar anul asta o sa fac unul:x

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce poze! CÂT DESPRE ACEL DESEN, E UUL DINTRE PREFERATELE MELE!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase fotografiile cu oamenii de zapadă!
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.