Happy Weekend - Ediţia 32

sâmbătă, 27 octombrie 2012 · Posted in

Dacă este weekend, atunci este
 
 
Ieri când am ieşit din casă, am simţit pentru prima dată, adevăratul frig ce urmează să ne acopere până în primăvară. Bătea un vânt de mi-au inghetat mâinile, nasul şi îmi curgeau ochii ... deci e clar, vine iarna. Azi m-am decis să vă prezint colecţia de iarnă, în materie de papuci.

 
 Pentru doamnele şi domnişoarele iubitoare de tocuri, vă prezint o pereche de papucei de casă cu blăniţă, nu ştiu cât ţin de cald, dar am văzut că se poartă.


Pentru cele ce nu suportă tocurile, puteţi încerca aşa ceva, pare comod şi călduros, mai călduros decât cel cu toc.


Pentru spiritele libertine, vă este oferit un astfel de model, nu ţine cald dar e şic!


Pentru exterior există un astfel de model, bun pentru doamnele care fac yoga sau poate au lucrat la circ sau în condiţii extreme şi deţin o echilibristică nemaipomenită.


Pentru cele ce cred în Moş Crăciun, vă prezint o pereche de botine din colecţia Doamnei Crăciun. De ce credeţi că sunt roz-bombon?


Acest model este pentru doamnele/domnişoarele modeste şi cu gusturi simple, un model călduros şi frumos.
 
 
 Pentru iubitoarele de cizme/ghete, sunt modele superbe şi pufoase, confecţionate din însăşi blana lui Musiu` Yety!


Dacă consideraţi că modelul de mai sus nu este suficient de călduros vă puteţi mulţumi cu aşa ceva. Avem variate culori, roz, albastre, galbene etc.

Acum, dupa ce v-ati mirat si crucit de ce sunt in stare sa poarte doamnele/domnisoarele voastre, domnilor, am să vă arăt si vouă o mini-colectie de papucei de sezon.


Pentru interior puteţi încerca acest model, da ştiu ... pare de Wooghie`Booghie ... dar asta vă dă un motiv serios să vă fugăriţi consoarta prin casă (dedicat domnilor).


Pentru băieţii ce ţin la glume şi doresc un nou mod de a atrage fetele, există această pereche de adidaşi, marca TedyBear.


Pentru băieţii cu ceva mai mult tupeu şi puţin emo, există şi această variantă!

Pentru voi domnilor din păcate sau din fericire, nu există un model de stradă, doar cel de casă, pe care l-aţi observat mai sus. De ce? Pentru că sunteţi serioşi! Nu? :D

Acest joc a început la Elly Weiss, acolo unde puteţi găsi şi detalii de participare. Happy weekend!

20 Responses to “Happy Weekend - Ediţia 32”

  1. nici nu vreau sa aud de frig...la mine este cald azi si maine..poftiti incoace !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce postare de sezon, ai fost foarte inspirată! ;)
    Modelul pentru ”doamnele/domnişoarele modeste şi cu gusturi simple” e cel ales de mine, dar și papucii de casă!
    Cald și pufos, perfect pentru iarna care bate la ușă. Îmi plac și cei năstrușnici, îmi plac și căștile cu puf sau chiar din blaniță!Cred că și tu ai așa ceva. ;)
    Happy Weekend, dragă Ioana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Papuci pufosi am, in casa. Casti cu blanita nu am, tot zic ca-mi iau dar mereu dau banii pe altceva :))) nu stiu, cred ca ceva in ineriroul meu imi zice ca nu tin suficient de cald.

      Ștergere
  3. Cizmele acelea roz a la Gaga sunt frumoase! :))
    Cred ca am sa probez o data prin magazine un asa tip de încaltari, sunt curioasa cum mergi cu ele! :))
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai pus in incurcatura cu atatea perechi de incaltari, toate haioase. :))
    As alege papuceii pentru spiritele libertine, cizmulitele din blana lui Yety, dar si o pereche de blanuri pentru emo, care poate fi folosita pe post de reflectorizant noaptea. :))
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) cu exceptia modelelor 6 si chiar si 5(desi e un roz cam ..roz:)) ) nu cred ca as vrea sa vad asa ceva pe strada, sau daca o sa vad...doamne te rog fa'ma sa abtin din ras pana trec de persoana respectiva:))

    RăspundețiȘtergere
  6. pufosi si pe alese :))
    un roz-bombon e perfect vizibil in cenusiul bucurestiului :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) deci sa inteleg ca vrei o pereche de botine ca Madam`Craciun? :D

      Ștergere
  7. :))))
    Sunt asa de frumoase/frumosi si pufoase/pufosi, ca am o mare dilema: Nu stiu ce sa aleg :))
    Sper sa nu se supere baietii ca-mi plac si mie, dar adidasii TedyBear sunt deliciosi ;)
    Splendid, pufoasa postare! Din pacate, iarna chiar vine... :(
    Happy Weekend, draga mea!

    P.S.- Am avut niste necazuri cu net-ul si n-am putut publica decat destul de tarziu. Te-am inscris eu in tabel :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Papuceii domnilor sunt simpatici foc!
    Tare-as vrea sa vad un barbat serios mergand cu ursuletii pe strada! :))
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac adidaşii marca TedyBear. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Excelent!
    Tocuri nu, multumesc... Dau cu capul de bara de sus :))
    Vreau botine roz! Cred in Mos Craciun! :) Pe bune, nu glumesc!!! :) Mereu mi-a adus ce l-am rugat!
    Si adidasii cu ursuleti "i-as face" si de dama - purtandu-i!
    Zile fericite sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.