Şi iată o soluţie!

marți, 25 septembrie 2012 · Posted in

Toată lumea se plânge că BAC-ul a ajuns de tot râsul, că elevii nu mai sunt ce au fost odată şi că ţara se duce de râpă. Bine, dacă ar fi să "o luăm" statistic, este adevărat, dar întrebarea mea este alta:

- De ce alţi părinţi nu fac ceea ce face Vienela?
- Ce anume? ... Simplu! Îşi dă interesul.

Citind postarea ei, am văzut la final asta:

"RUGĂMINTE fără legătură cu nisipul:

Am nevoie de câteva manuale pentru pregătirea de bacalaureat a lui Ionuţ. Este cineva pe aici care să le aibă şi să fie dispus să ni le ofere? Eventual să ni le vândă, la un preţ rezonabil?
CLASA a XII-a:
-BIOLOGIE, editura Corint, Gabriel Corneanu, Aurel Ardelean, Gheorghe Mohan.
-ISTORIE, editura Gimnasium, Ioan Scurtu.
-ROMÂNĂ, editura Art.
-Culegeri de matematică şi chimie.
CLASELE a IX-XI-a:
-MATEMATICĂ, ROMÂNĂ, BIOLOGIE, CHIMIE, ENGLEZĂ.
V-aş rămâne îndatorată dacă măcar aţi distribui acest articol. Poate găsesc pe cineva dispus să ne ajute."

Dacă ai de gând să pui o cărămidă în ceea ce se numeşte "un minim de cunoştinţe pentru un BAC reuşit" poţi să laşi un comentariu AICI şi totul "va curge" de la sine! ... cu alte cuvinte, "Hai Ionuţ!" (n-am găsit încă majorete să-ţi ţină galerie da până dai BAC-ul, sper să rezolv problema).

12 Responses to “Şi iată o soluţie!”

  1. Vazut si aici si la Vienela, ajutat cu ce am gasit:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu BAC-ul e problema, ci faptul că nu se învață în restul anilor de dinaintea lui. Mai bine spus nu se mai predă cum trebuie!
    Cărți nu am că le-am dat la cei mai mici :)
    O zi faină îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna vina a fost impartita. Daca am spune ca e doar vina unei anumite parti, fie ea cea a profesorilor sau a elevilor, cred ca am fi ipocriti!

      Ștergere
  3. Da, Vienela își dă interesul și al său băiat de asemenea!
    Frumoasă inițiativa ta.
    Noi suntem mai mici, dar creștem și la vară avem examen de intrare la liceu. Să ne ții pumnii strânși, căci Enya mea va da examen la un liceu (la cel la care studiază și în prezent) unde se intră cu nota maximă sau pe-aproape la toate secțiile. Doamne ajută!
    Noroc că învață foarte bine scumpa mea, dar știi cum e, emoții mari și copii buni, care dau acolo examen.
    Baftă amândurora!
    O seară frumoasă, Ochii Verzi! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu, stiu de mica Enya. Am citit intr-o postare de a ta despre hopul ce il are la sfarsit de an. Am sa-i tin pumnii si ei si lui Ionut si sper ca amandoi sa intre unde doresc si sa-si urmeze visul, iar pe voi nu-mi ramane decat sa va felicit pentru asa copii minunati.
    O seara frumoasa si voua!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tocmai ce le-am aruncat :(( Nu le-a vrut nimeni.
    O sa vad ce mai gasesc si anunt!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc din suflet, fata frumoasa si buna ca painea calda. Nu ma asteptam sa faci asa ceva pentru mine. Asta este dovada ca nu m-am inselat, ca mai exista oameni buni, ca lumea nu este chiar asa cum vor unii sa ne-o infatiseze.
    Va multumesc tuturor pentru gandurile voastre bune!
    Succes si Enyei! Stiu ca nu are motive de ingrijorare, este un copil minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc si eu sa fac cate ceva, uneori mai bun, uneori mai putin bun (neintentionat in ultimul caz). Ma bucur ca pot sa va ajut!

      Ștergere

Un produs Blogger.