Happy Weekend - Ediţia 23

sâmbătă, 25 august 2012 · Posted in

Dacă este weekend, atunci este

 

Având în vedere că mie nu-mi plăceau pisicile şi dezvolt alergii la dumnealor ... am întâlnit pe stradă un pisoi bagabont, simpatic foc (care mai avea puţin şi se urca pe mine şi numai pe lângă picioarele mele şi torcea şi se juca şi voia mângâiat) care m-a făcut să privesc cu alţi ochi pisicile ... acum mă încumet ceva mai mult în a mă juca cu ele ... chit că după trebuie să mă duc să mă spăl pe mâini de 5 ori şi trăiesc neîncetat o senzaţie de fire de păr de pisică în gât ... dar cum ziceam :))) .. neimportant.

Revenind la postarea de azi ... am să le dedic ediţia Happy Weekend de astăzi, găsind nişte poze cu pisici pe internet, poze care m-au făcut să râd cu poftă şi vreau să vi le arăt şi vouă (Elly voi schimba, dacă nu te superi, puţin formatul de 5 poze ... cu ceva mai multe, nu am putut alege).















Mai multe detalii pentru participare găsiţi la Elly Weiss

22 Responses to “Happy Weekend - Ediţia 23”

  1. Happy Weekend!
    Aici m-ai nimerit! Imi plac pisicile tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Bună dimineaţa!
    toate sunt haioase, dar cl mai mult îmi place cea cu prietenii.
    o zi minnaă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D si mie ... poate pentru ca e adevarata? :))))
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  3. Buna dimi!
    Vaaaai! M-ai omorat cu toti pisoii astia. :))
    Sunt extraordinare caricaturizarile, foarte reusite si replicile, te apuca rasul instantaneu.
    Nu stiam ca ai alergie la pisici,imi pare rau. Dar totusi...nu-i asa ca sunt foarte dragalasi? Daca alergia e doar o parere? Si de fapt nu ai nimic, fiind doar o simpla senzatie?
    HAPPY WEELEND, draga mea!

    P.S.- Nu conteaza, pot sa fie si zece poze si chiar mai multe, eu insumi l-am incalcat de cateva ori. Regulamentul e asa, orientativ. Ca sa stie participantii cam ce ar fi potrivit sa fie postat. Pana la urma si o singura imagine, daca e foarte sugestiva, e la fel de potrivita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intentia mea nu era sa te omor, dar ma bucur ca te-am facut sa razi :))))) ... cand eram mai mica, eram alergica la orice animal, cand punem mana pe el, imediat dupa dadeam fuga la pastile, imi apareau bubite pe mana si ma mancau groav ... dupa un timp am scapat, nu mai am probleme cu animalele ... exceptand pisicile :)) ... e posibil sa fie doar o impresie dar nu stiu ce sa zic. Oricum am sa ma mai joc cu focul :)) :D ... poate-mi trece daca e doar impresie.

      O zi frumoasa!

      Ștergere
    2. De vreo 9 ani este si baiatul meu alergic la saliva de animale. Tocmai el, care adora sa fie lins pe maini de catei si pisicute... Ii apar niste umflaturi oz, care se maresc pana incep sa semene cu niste zgarieturi ciudate. Desi il mananca pielea in zonele alea, tot mangaie animalele, chiar daca se indoapa de Ketof.
      Sa ai o duminica de vis!!!

      Ștergere
  4. hahaha....chiar a devenit HAPPY WEEKEND acum !

    RăspundețiȘtergere
  5. O postare pe gustul meu, pentru care îți mulțumesc!!!
    Piscile, păi sunt mine de aur, imposibil să nu le iubești!
    Noi avem două, un pikin și o pikină (așa le zice fiica mea, căci se numesc Picky și Odin), care umplu casa de veselie! Fac deranj, deschid uși, ne trezesc, umblă peste tot, risipesc, fură, dar îi iubim și asta e mai presus de noi, să știi!
    Excelente, haiose, șmechere, bune, foarte bune alegeri!
    Happy Weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am vazut :D si amazut si am vazut si poze cu Enya si cu cei doi pikini, foarte frumosi, sa nu fie de ochi! Imi inchipui ca sunt zapacite :D ... de cate ori vad pisici asa active ma gandesc la reclama aia de la Prigat :)) ... cu pustiul ala de le dadea sa bea Prigat :D

      Happy weekend!

      Ștergere
  6. =))) Geniale :)) imaginile cu animale sunt haioase rau :))
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  7. =))
    sunt foarte tari imaginile si comentariile :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Hahahahaha! E ora trei dimineata!!! O sa zica vecinii ca ne-am capiat! Ioiii! Cata distractie ne-ai "produs"!!!

    :)) :)) :)) Excelenta serie de personalitati!!!

    O Duminica superba sa ai!! :)) :)) Ma doare stomacul de atata râs!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i nimic :"> cunosc sentimentul :))) ... oricum, ma bucur ca am reusit sa va fac sa radeti in hohote :D

      Happy Weekend!

      Ștergere
  9. Foarte haioase imaginile!:)) Şi mie îmi plac foarte mult pisicile, mai ales atunci când îşi găsesc cele mai ciudate locaţii şi poziţii de dormit. Motanul meu, cel puţin, obişnuia să doarmă în sertar, cât mai înghesuit posibil...:))
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) probabil acolo se simtea el cel mai comod, bine insa ca nu l-a inchis nimeni :D :))

      Happy Weekend!

      Ștergere
  10. Foarte tari :)) hmm ma intreb ce shaorma isi cumpara motanul ala:)) si sincer pana nu am citit ce scrie pe poza nu observasem catelul:)) Toate imi plac:x
    Duminica frumoasa in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  11. N-are nicio legatura motanule gelos! E frumoasa foc!!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.