Ce frumos!

miercuri, 4 iulie 2012 · Posted in



              Am văzut două maşini pregătite pentru nuntă foarte original. Maşina în care se afla mireasa avea la faruri gene şi în faţa grilajului la radiator două buze roşii şi pe cupola maşinii era prins un voal, iar în spate maşina mirelui avea pe cupola prins un joben enorm. Frumos, foarte frumos şi pot să spun că îmi plac cei cu idei originale. Am mai văzut odată o trăsură albă sub formă de colivie (asemănătoare ca formă cu aia din Shrek ... doar că nu era o ceapă) şi la ea erau înhămaţi doi căluţi de munte, albi şi cu trandafiri roşii împletiţi în coamă, amenajare demnă de aşa zisele nunţi ca-n poveşti. Am mai văzut o nuntă în care mirii se deplasau pe o motocicletă şi erau îmbrăcaţi adecvat ... singura diferenţă era culoarea costumului de piele, nu mai era negru, era alb (cred că ăia erau motociclişti 100%). Ţin minte că-mi povestea odată cineva că atunci când îi va sosi marele moment, se va mărita în pijamale, bine, asta a fost când eram copii, nu cred că a rămas setată astfel, nici nu ştiu dacă s-a măritat, nu am mai ţinut legătura cu ea din gimnaziu (da, da, ruşine ei :D) dar oricum, îţi trebuie ceva curaj şi pentru asta. Mai rău e cu părinţii (mamele în general) care se crizează instant la ideea de nunta fără rochie de mireasă. Eu nu am gânduri de măritiş, nu mai devreme de 30 de ani dar îmi place să glumesc cu mama şi să o sperii că mă mărit total neconvenţional. Revenind la idei originale, cineva mi-a zis că nunta ei de vis ar fi pe un vas în mijlocul mării şi căsătorită de căpitan (sau poate cu un căpitan ... cine stie) ... da, se poate şi aşa când îţi lipsesc ţigle de pe acoperiş dar la urma urmei .. ce contează unde şi cum atâta timp cât cei în cauză sunt fericiţi şi se iubesc, nu?

Am gasit si o pozica din intamplare


(nu acestea sunt maşinile dar cam asa arătau aranjate)

Leave a Reply

Un produs Blogger.